Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Dom! Dom! Dom!
Hier maken ze alleen mensen bang mee!
Ik heb er ook iets over gelezen..bullshit natuurlijk, maar toch er zijn mensen die zulke dingen geloven
De cast ziet er alvast interessant uit, ben benieuwd wat het word.
Gezien het Roland '10.000 BC' Emmerich is die aan het roer staat, wordt het waarschijnlijk een nogal dommige film met een overdaad aan special effects. Hopelijk wordt het dommig entertaining en niet dommig holy shit wat een bagger!
kan je wel zeggen. het is een beetje overdreven dat de bergen allemaal onder water komen te staan...
maar ik denk ondanks alles het wel een mooie film word met special effects. net zoals the day after tommorow.. maar aan dit te zien blijft dat mijn favoriet.
x-marr.. vergeet niet dat 75% van de wereld uit water bestaat.. het zou best kunnen.. alleen het gedoe rond dat de wereld in 2012 eindigd, vind ik erg overdreven..
lijkt me wel een interresante film.
ja oké.... ik geloof ook niet in dat 2012 gedoe, maar het is toch spannend.
een voorspelling van een paar duizend jaar geleden :P
ik ben benieuwd!
oke het lijkt mij ook een interresante film maar het kan toch niet dat die golven in het himalaya gebergte zo hoog komen en dan bevriest het water wel op die hoogte
en ook is het waar komt dat water vandaan hoe kan het heel india of heel rusland hebben doorkruist en zo een geheel gebleven zijn.
Het water kan ook via de andere kant komen he lol dan hoeft ie niet rusland en india hebben over te steken
Het werdt al 100 keer voorspeld dat de aarde ten onder gaat, maar dat is niet gebeurd! Ja ik ben mee eens dat Nederland misschien over paar jaar onder water gaat, maar niet de hele wereld. Ze maken mensen gewoon bang!!