+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19

Discussie: Al Pacino

Administrator filmfocus is op de goede weg

Standaard Geef jouw reactie

Hoewel Al Pacino is geboren in Harlem, New York heeft hij Italiaans bloed. Zijn ouders; verzekeringsagent Salvatore en Rose Pacino hebben beiden de Italiaanse nationaliteit. Als Pacino twee jaar oud...

naar de complete bio »

Wat vind jij van Al Pacino?

Figurant Wummelpie is op de goede weg

Thumbs up Al Pacino: top

Al Pacino mag dan wel een klein mannetje die een (inmiddels onderdrukte) drankverslaving heeft zijn, maar hij is een van de weinige acteurs (zoals tom hanks) die in een matige film toch een top prestatie neer kan zetten. Neem nou 'Simone' een leuke film om te kijken, maar redelijk geflopt. Toch vind ik Pacino hier een uitstekende prestatie neerzetten. Hij zorgt ervoor dat de kijker geboeid blijft kijken.
    zo zijn er nog tal van voorbeelden. Hij is misschien niet een allround acteur als Tom Hanks (die dan soldaatje, kneusje, avonturier, detective etc kan spelen) maar Pacino is een acteur die types die sterk in hun schoenen staan kan spelen. Neem nou de karakters Tony Montana en Michael Corleone types die hem op zijn lijf geschreven staan. Ook de rollen in Heat, Scent Of a Woman (waar hij een Oscar voor ontving), The Recruit, Insomnia en Sea Of Love staan als een paal boven water. Niemand kan om hem heen!
    Persoonlijk kan ik dan ook niet wachten op zijn twee nieuwe films die komende maand in de bioscoop verschijnen. Vooral zijn performance in 'The Marchant Of Venice' blijkt briljant te zijn.

Producent hanzz is op de goede weg hanzz's schermafbeelding

Standaard

"Hello my name is Tony Montana"

al pacino is super goed en niet alleen in scarface
    Attached Images Attached Images

Producent Girl_like_that is op de goede weg Girl_like_that's schermafbeelding

Standaard

Ik vind Al Pacino nogal overschat. Hij overtuigt mij niet in verschillende rollen (misschien omdat hij die nooit heeft) Ik vind het geen symphatieke acteur, in tegenstelling tot Robert De Niro die ik echt een super GOEDE acteur vindt. Ga zijn fimografie maar na, hoewel hij de laatste tijd wel misstappen heeft gemaakt. Hide and seek was zo slaapverwekkend, enige pluspunt was Dakota Fanning, maar dat was ook zo in War of the worlds (hahaha, oke dan, Steven Spielberg had lost his touch) en Man on Fire (zo een cliché einde).

Ondinnonk superjoint is op de goede weg superjoint's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Girl_like_that
    Ik vind Al Pacino nogal overschat. Hij overtuigt mij niet in verschillende rollen (misschien omdat hij die nooit heeft) Ik vind het geen symphatieke acteur, in tegenstelling tot Robert De Niro die ik echt een super GOEDE acteur vindt. Ga zijn fimografie maar na, hoewel hij de laatste tijd wel misstappen heeft gemaakt. Hide and seek was zo slaapverwekkend, enige pluspunt was Dakota Fanning, maar dat was ook zo in War of the worlds (hahaha, oke dan, Steven Spielberg had lost his touch) en Man on Fire (zo een cliché einde).
    Pacino overtuigt je niet in the Godfather?????? Ieder z'n ding zeg ik dan maar, maar volgens mij mis je iets .

Kijk es naar:

A dog day afternoon
    Glengarry Glen Ross
    "What if everything is an illusion and nothing exists? In that case, I definitely overpaid for my carpet."

Woody Allen

Producent Girl_like_that is op de goede weg Girl_like_that's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat Al Pacino altijd de zelfde rol speelt, in the Godfather was ie goed, dat geef ik toe maar verder is het altijd dat hij zijn overhese stem te overdreven gebruikt en zijn armen een beetje op en neer beweegt. Kijk maar naar Heat, Robert DeNiro was zo cool en Al Pacino zit tegen de irritatiegrens. Maar ieder zijn mening.

Figurant Unpredictable is op de goede weg Unpredictable's schermafbeelding

Standaard

Ik vind hem echt super goed. !
    Geen woorden voor
    Sometimes beautiful, sometimes insane.

Figurant mayday98 is op de goede weg mayday98's schermafbeelding

Standaard

Ik heb die kritiek dat Pacino altijd dezelfde rollen speelt vaker gehoord, en ik snap ook wel wat je bedoelt, maar ik blijf hem geweldig vinden in juist dit soort rollen. The Godfather, Scarface, Donnie Brasoc, Insomnia, Heat waren allemaal geweldig. Laat hem maar lekker doen waar hij goed in is, dat heb ik liever dan bijvoorbeeld een film als SimOne... toch?

www.loadedgun.nl

Producent Engino is op de goede weg Engino's schermafbeelding

Standaard

Wat een prachtacteur met een legendarische stem. Toch ben ik op de een of andere manier meer fan van Robert de Niro. Misschien zal het liggen aan zijn gezichtsuitdrukking, want hij kijkt bijna nooit blij (de Niro).

Pacino was met Scarface en The Gothfather al legendarisch ook in Donnie Brasco, Heat speelde hij fantastish.

Een van de beste acteurs.

Producent x-AnnikA-x is op de goede weg x-AnnikA-x's schermafbeelding

Standaard

Al Pacino is een fantastische acteur, hij kan goed maffia rollen spelen zoals in Donnie Brasco!!
    Laatst gewijzigd door x-AnnikA-x; 20 May 2007 om 11:09
    (\_/)
    (O.o)
    '(_ _)'
    This is Bunny.
    Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Soortgelijke discussies

1. 7-11-2005 'O.C'-ster krijgt 88 minuten met Pacino
    Door filmfocus in forum Film Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 08 December 2005, 21:20
  2. 29-3-2004 Al Pacino in de huid van Napoleon