Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
borat is het beste typetje van ali g. in de serie zelf heb ik ook echt van hem genoten. superveel zin in de film maar hoop wel dat de interviews niet te overdreven dom worden.
Ik vond trailer en teaser al geweldig, deze gaak zeker kijken. Geweldig![]()
When it was released in 2002, people were outraged, unfortunatly for them, we just made number 2
Stop films te vertalen naar het Nederlands
ik vind het echt dom..
t lijkt op een documentaire waarbij alles in scène is gezet.. :S
Ik denk niet dat alles echt is, maar toch, het blijft grappig (vind ik). Er zijn genoeg dingen bij die niet in scene zijn gezet...
When it was released in 2002, people were outraged, unfortunatly for them, we just made number 2
Stop films te vertalen naar het Nederlands
Het is allemaal niet echt, al hebben de mensen die geïnterviewd worden dat niet altijd door. Voor de duidelijkheid, dit is dezelfde man die Ali G bedacht heeft (en speelt), Borat kwam al eerder voor in de sketches van de Ali G shows. Lachen dus! en niet te serieus opvatten.
"Wings! I don't have wings."
Of course not. You're a boy.
Nee man hij is zo cool. Ik lig altijd dubbel om hem. En al zijn sommige dingen in scene gezet dan nog is het cool ( als het echt in scene was gezet zou het niet verboden worden door bush)![]()
Yes ,dit is humor en dat hebben ze in Kazachstaan (of mogen ze)niet .
Borat's Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan moet je zien
Ik vond het voorfilmpje in de bios echt geweldig dus denk wel dat ik deze film ga kijken.
Pain Is Temporary, Pride Is Forever !!
''Some of you may die, but that's a sacrifice I am willing to make''.