Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Is niet mijn gedacht van een thriller zit niet veel spanning in
had een ontevreden gevoel toen ik de bioscoopzaal verliet, niet spannend, niet lachen, en zeker niet boeiend
Sinds de vroege jaren 90 was het populair om een nieuw genre bij elkaar te plakken. Dit werd de erotischethriller, waarin grotendeels altijd te maken is met affaires en dodelijk sex scenes. Chloe is dat gelukkig niet, maar is het dan een geslaagde non-Erotischethriller of een neppe rip off van alles dat 10 jaar geleden uitgekomen is ?
Chloe heeft een aardige cast, waarin Jullianne Moore nog het sterkste uit de verf komt. Ze weet haar simpele rol nogal te onderdrukken en verlies geen moment de focus uit de bekaaide spanning die in de gehele film zit. Voor zover het goeie gedeelte waar ik met Chloe kon aan werken.
Amanda Seyfried, die we tegenwoordig in bijna alles zien de laatste paar jaar, doet hier een waardeloze klus om te overtuigen als de mysterieuze maar dodelijke Chloe. Ik wil wel hier even een moment nemen om Liam Neeson zijn carriere te behandelen. Hij maakt eerder vorig jaar de film Taken, die zijn carriere wel even torenhoog liet komen. Sindsdien moeten we hem als de 3e man zien in troep als The Other Man, overbodige films als Five Minutes to Heaven en nu dus Chloe. Meneer Neeson, hou het A.U.B bij wat commercieler werk, dat ging je beter af.
Om niet lang te zeuren over deze film, eindig ik met een simpele conclusie. Dit is niet je geld waard want opnieuw is dit een Erotischethriller die nergens eens een fris onderwerp pakt en de kijker verrast, ook niet met een uitstekende cast. Dus ik geef Chloe een 4/10 en een Skip It.
Chloe is een aardig drama over de onzekerheid van de ouder wordende vrouw (Moore) die zover gaat dat ze een meisje inhuurt om haar man op overspel te kunnen betrappen, terwijl ze eigenlijk hunkert naar een bevestiging van het feit dat ze zelf nog aantrekkelijk is.Het lijkt of Chloe dat financieel uitspeelt maar eigenlijk is het meisje gewoon verliefd op de boeiende persoonlijkheid en de bekoorlijke verschijning. Door Moore en Seyfried sterk geacteerd. Vond Amanda wat minder mooi dan bv in Letters to Juliet; ging me beetje storen aan die grote kikkerogen
Ik wil hier niet je recensie afkraken, maar je geeft 4 sterren aan een film die je niet zo bijzonder vondt. Julianne Moore kan veel beter en Amanda Seyfried speelt exact hetzelfde pluisige typje dat ze te vaak doet. Zelfs haar rol in Jennifer's Body was indrukwekkender dat dit, en daar zeg ik veel mee.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Wow, wat was Chloe een freak.
Er zijn vele slechte kritieken over deze film te lezen, en ik ben akkoord, het is geen topper, maar om hem nu echt een slechte film te noemen, daar ben ik het niet mee eens.
Hoewel ik geen favoriet ben van Julianne Moore, ik vind haar zelfs een beetje overschat, doet ze het in deze film zeer goed, en ze mag er best nog wezen als je haar in haar blootje ziet.
Ook Amanda Seyfried kon me best bekoren, .. en ja.. ook haar acteertalent, ze doet het hier stukken beter dan in de draak van een film die 'Mamma Mia!' wel is.
Kortom, ik vond dit best een goede film, alleen het einde viel me erg tegen, dat had stukken beter gekund.
ben het eens met Tarkus, leuke film op zich maar het eind is bijzonder zwak.