Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
het zijn van de makers van blood daimond dat vond ik een goeie film dus ik denk dat deze ook wel leuk zal zijn
Lijkt me een super leipe filmik ben alleen bang dat die 16+ word
Helaas zie ik net dat de film verplaatst is naar 19 maart 2009! Waarom is dat nu weer gedaan, dit komt de laatste tijd wel vaak voor...
Een Super mooie film!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Een verrassende sneakpreview op de israelische verkiezingsdag. Een prachtige oorlogsfilm, een mooi verhaal van 2 joodse broers die elk hun weegs gaan in het door duitsers bezette wit rusland. Dit is een film die iedereen moet zien. Geen overdreven acteer werk. Maar mooie beelden uit een oerbossen van Letland, goede muziek (niet voor niets met een oscar genomineerd), maar bovenal een goed verhaal. En het is waargebeurd.
Je kan je voorstellen wat er al niet werkelijk gebeurd moet zijn. Deze twee broers waren helden. En de film doet hen alle eer toe!
Zien!
007 bij het joodse verzet, dat moet wel goed zijn
Ik verwacht veel van deze film.
Ik vond het echt een hele mooie film!!
Dit is echt een brilliante film, en die daniel craig heeft echt een slavisch hoofd en kon behoorlijk accentloos pools praten. Echt een aanrader deze te zien
het zijn trouwens toch 4 broers en 1 daarvan gaat er een van bij het russische rode leger
Laatst gewijzigd door Man with Rock; 18 March 2009 om 11:17
''Waargebeurd'' moet vaak met een korreltje zout genomen worden... Zeker met Dhr. Edward Zwick als regisseur aan het roer