Pagina 1 van 23 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 223
    Producent elsvandooren's schermafbeelding

Angry slechtste film ooit!

Ik was vandaag eens aan het kijken naar een film, toen ik uitkwam op haert of stone. het is een film met Angie Everhart waarbij ze als moeder speelt van een 17 jarige tienerdochter. Na een keer te bekijken vielen er al een heleboel afschuwelijke fouten op.
    Zo is namelijk, wanneer Ze haar hondje binnen brengt bij de dierenarts zie je oppeens een stuk van de microfoon die boven hun hoofden steekt. Die zie je nog een paar keer terug komen in de film trouwens. De volgende fout is dat op het einde van de film, je een stuk van de camera ziet. Dat zijn de grove fouten. Er zijn ook nog meer gedetailleerdere fouten.
    Maar ook het acteer talent trekt eigenlijk op niks. Het is nog erger dan de films van DFW! (zijn meestal films die op niet echt veel trekken, meestal gewoon te overdreven of te belachelijk, en meestal met acteurs die helemaal geen ervaring hebben en niet goed kunnen acteren) Waarschijnlijk is deze film al met zo'n laag budjet gemaakt, maar tegenwoordig zijn er veel meer films met een laag budjet waarbij je toch nog kunt zeggen dat het een goede film is. Jammer voor de acteurs die er in mee speelden. Maar absoluut geen film om meerdere keren te bekijken! ik raad hem eigenlijk gewoon aan om in een les nederlands of zo te tonen waarbij de leerlingen de fouten er moeten uithalen. Ze zullen waarschijnlijk nog niet aan de helft van de film zitten voor alleer ze er zeker 20 fouten hebben gemerkt. Deze film vind je in zoveel videotheken terug terwijl zoveel andere mooiere tv films niet op video of dvd te vinden zijn!
    In plaats van dan zo'n films op dvd te plaatsten, zet dan toch tv films op video/dvd!
    Er ,zijn nog slechte films hoor, ,zoals de meeste the legancy of the puppet master. maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat dit een te oude film is. Weet iemand nog zo'n slechte films!

Regisseur elles30's schermafbeelding

Standaard

ik heb nog nooit van deze film gehoort
    ik zou zo 1 2 3 ook niet een slechte film kunnen opnoemen wandt wat voor de een een slechte film is ,is voor de ander een super film.
    als ik moet kiezen ga ik voor de laatste film die ik gezien heb en dat is the pink panter(sorrie voor de mensen die hem wel goed vonden) ik vond deze film ondzettend flauw en heb hem om heel eerlijk tewezen niet eens uit gezien ..........

Producent Girl_like_that's schermafbeelding

Standaard

Zo'n film met ashley uit fresh prince en zo'n andere film met megan ward, maar wat is slecht? Die films waren beide slecht maar ik heb ze 2 keer gekeken. Ik denk dat een film echt slecht is als je je kapot verveeld en niet kan wachten op het einde.
    I like bubblegum...

Talking

Je hebt gelijk. ik heb ook gekeken 2 keer naar haert of stone. Maar met een slechte film bedoel ik een film die vol zit met fouten die konden vermede worden, of films die zo overdreven zijn. bijvoorbeeld ik kan nu niet op de titel komen, maar het gaat over een meisje die na de dood van haar moeder terug naar haar geboorte dorp gaat. op weg ontmoet ze een jonge man en tesamen gaan ze naar haar huis (waar ze gewoond heeft) Na een tijdje ontdekt ze iets vreems aan de stad. Er gebeuren ongevallen, maar wanneer ze de politie verwittigd is er niks meer van het ongeval te beknnen. zo is er bv op een bepaald moment dat er een bootje zinkt en de mensen verdrinken. Wanneer de politie kijkt op die plaats vinden zij niks meer. Daarna wordt ze bevriend met een klein meisje, Maar iedere keer als ze wat meer wil weten over haar, loopt ze weg. Na een tijdje wil ze meer weten over wat er gebeurt en ze kijkt in het stadsarchief en daar leest ze dat haar tweelingzus (van dat kleine meisje) gestorven is. En er nog zo'n bizarre gebeurteinnissen zijn gebeurd. en dan komen plots de doden terug tot leven, en zitten ze achter haar aan om haar ook te vermoorden.
    Waarom is hij nu slecht: omdat de acteurs die deze personages vertolken niet echt kunnen acteren. als je begrijpt wat ik bedoel. Het is te veel geacteerd zodat je ziet dat het niet meer echt is.
    Daarbij kan ik eigenlijk nog een heleboel zo'n films geven hoor. Daarbij is DFW (dutch film works) toch wel de beste in, om films te maken met onbekende acteurs maar die daarbij ook niet goed kunnen acteren. (het is wel goed voor die mensen dat ze eindelijk mogen mee doen in een film, maar dan mogen ze niet zo gespeeld spelen. snap je?)

Regisseur gideon16's schermafbeelding

Standaard

Ik heb ook een film gezien(dit jaar uitgekomen) ik ontdekte 9 fouten.
    Laatst gewijzigd door gideon16; 11 April 2006 om 16:12

Figurant ana89's schermafbeelding

Standaard

scarymovie 3 & school of rock die was verschrikkelijk saai!!

Talking

Vaak vind ik eigenlijk tv films nog de beste films. ze lijken echter en is vaak opgenomen met minder geld. Maar daar vind ik ook de minste fouten in terug. Soms misschien een klein foutje. Waar je niet meteen op let. Ik moet nu eventjes denken, er is een film met Jane seymour waarbij ze haar geheugen is verloren na een coma. ik denk dat die film iets is met witness. of memories. Ale, het is alleszinds een van die twee. Maar in het begin van de film zie je dat ze kijkt naar haar litteken dat ze heeft overgehouden van iets dat ze haar niet meer herrinert. dat is op de rechter kant. Maar dan op het einde zie je dan een flash back waarbij je ziet hoe ze aan dat litteken komt. en dan zie je dat ze is geslaan met een pook op de linker kant van haar hoofd. Ik denk dat je die fout niet zou zien als je van het begin niet goed keek.
    het was wel een mooie film eigenlijk. maar jah. kan ook een verschrikkelijke film terug noemen hoor. Denk maar aan the legancy of the puppet master. Ik denk moesten ze de figuurtjes in 3D met de computer hebben gedaan, ging het al veel beter zijn. HEt was wel grappig om te zien. (wat normaal helemaal niet het geval zou moeten zijn denk ik) Maar toch. alsof zo'n klein poppetje met een mes die even groot is als de helft van een potlood iemand zou mee kunnen vermoorden? hihi de gedachte alleen al moet ik weer bij lachen.

hcsparnaaij
    Guest

Standaard

de aller slechste film ooit.

Beneath Lochness

Gaat over het lochness monster..
    Veel op overduidelijk bluescreen gefilmt wanneer het echt niet nodig is.

En het 3d monster is niet normaal lelijk.

Ik weet niet of iemand verstand heeft van 3d editing programma's zoals cinema 4d en 3d max.

Maar er worden standaard textures gebruikt voor het monster en helemaal over hem heen gescaled.
    Resultaat... PIXELS!!!
    bla

Standaard

ik ga daar eigenlijk pas volgend jaar echt mee bezig zijn aangezien ik een andere richting zal volgen. Dan zal ik ook beter de fouten en zo zien in 3d animaties en al. momenteel doe ik verpleegkunde, maar ik doe het absoluut niet graag eigenlijk. nu ga ik veranderen naar Digital arts entertainment. misschien dat je ooit in een film mijn creatuur van 3d zal zien hihi.

Ik heb daar ook soms moeite mee als er 3D in echte films wordt gebruikt. Ik bedoel daarmee, als ze een computer figuur in een film steken waarbij je duidelijk ziet dat het niet echt is. Zoals king kong. Op een bepaald moment moet je gewoon lachen omdat het zo getrukkeerd is. Waarbij je dan jezelf afvraagt hoe ze er toch op komen!

Ik heb ook zo'n voorbeeld maar dan van een soap. Kijk maar naar dinges des levens (day's of our lives) Wanneer ze daar met de auto rijden dan zie je dat ze eigenlijk gewoon in een stilstaande wagen zitten , mat screens achter hen. je hebt dat ook bij veel films maar kan voor dit moment geen opnoemen. days of our lives is het enigste dat mij nu te binnen schiet.
    Dat vind ik dan weer zo belachelijk, ze rijden met de auto, maar kijken niet eens naar de weg (bij sommige is dat de bedoeling, maar bij andere films is dat dus niet de bedoeling he. Zoals in the fast of the foriues of zoiets of to fast to ... kweet niet precies welke film het is maar dat hij zo heel rap rijdt zonder naar de weg te kijken. daar is dat dus de bedoeling maar dus niet in andere films.
    Ik vind dat dit zo een negatieve kant is van de films,

hcsparnaaij
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elsvandooren
    ik ga daar eigenlijk pas volgend jaar echt mee bezig zijn aangezien ik een andere richting zal volgen. Dan zal ik ook beter de fouten en zo zien in 3d animaties en al. momenteel doe ik verpleegkunde, maar ik doe het absoluut o .....
    ik stoor me niet zo zeer aan 3d in films.. vaak valt het geeneens op...
    (er wordt namelijk ook van 3d gebruikt gemaakt bij het ontploffen van ramen door pistool schoten.. explosies, etc.)

ik stoor me er alleen heel erg aan als er onnodig gebruik van gemaakt wordt.
    Effecten die onnodig zijn... of heel erg nep en lelijk..
    En dan is de blue screen die vaak duidelijk te zien is in films erg irritant...

Pagina 1 van 23 12311 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. War of the Worlds
    Door treegorn in forum W
    Reacties: 183
    Laatste bericht: 28 August 2011, 15:43
  2. King Arthur
    Door AnnaMC in forum K
    Reacties: 195
    Laatste bericht: 14 November 2010, 11:05
  3. Film Festival Rotterdam 2006
    Door Kaigamo in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 January 2006, 12:04
  4. 30-1-2006 Son of the Mask favoriet bij de Razzies
    Door filmfocus in forum Film Nieuws
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 31 January 2006, 09:12
  5. Film over liefde tussen italiaan en donker meisje?
    Door nandenie in forum Film Algemeen & Tips
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 30 January 2006, 00:41

Regels voor berichten