Ik was vandaag eens aan het kijken naar een film, toen ik uitkwam op haert of stone. het is een film met Angie Everhart waarbij ze als moeder speelt van een 17 jarige tienerdochter. Na een keer te bekijken vielen er al een heleboel afschuwelijke fouten op.
Zo is namelijk, wanneer Ze haar hondje binnen brengt bij de dierenarts zie je oppeens een stuk van de microfoon die boven hun hoofden steekt. Die zie je nog een paar keer terug komen in de film trouwens. De volgende fout is dat op het einde van de film, je een stuk van de camera ziet. Dat zijn de grove fouten. Er zijn ook nog meer gedetailleerdere fouten.
Maar ook het acteer talent trekt eigenlijk op niks. Het is nog erger dan de films van DFW! (zijn meestal films die op niet echt veel trekken, meestal gewoon te overdreven of te belachelijk, en meestal met acteurs die helemaal geen ervaring hebben en niet goed kunnen acteren) Waarschijnlijk is deze film al met zo'n laag budjet gemaakt, maar tegenwoordig zijn er veel meer films met een laag budjet waarbij je toch nog kunt zeggen dat het een goede film is. Jammer voor de acteurs die er in mee speelden. Maar absoluut geen film om meerdere keren te bekijken! ik raad hem eigenlijk gewoon aan om in een les nederlands of zo te tonen waarbij de leerlingen de fouten er moeten uithalen. Ze zullen waarschijnlijk nog niet aan de helft van de film zitten voor alleer ze er zeker 20 fouten hebben gemerkt. Deze film vind je in zoveel videotheken terug terwijl zoveel andere mooiere tv films niet op video of dvd te vinden zijn!
In plaats van dan zo'n films op dvd te plaatsten, zet dan toch tv films op video/dvd!
Er ,zijn nog slechte films hoor, ,zoals de meeste the legancy of the puppet master. maar dat is waarschijnlijk gewoon omdat dit een te oude film is. Weet iemand nog zo'n slechte films!

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
..........