Tien acteurs die nog een Oscar moeten winnen

Tien acteurs die nog een Oscar moeten winnen Vele geweldige acteurs hebben al een of meerdere Oscars in huis. Maar natuurlijk zijn er ook vele genomineerde talenten die het felbegeerde beeld nog niet binnen hebben gesleept. Met de aankomende Oscaruitreiking op 7 maart in het vooruitzicht bespreekt Film1 de tien acteurs die zo snel mogelijk een Oscar moeten winnen.

Bekijk de lijst Bekijk de lijst
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
    Administrator filmfocus is op de goede weg

Standaard Tien acteurs die nog een Oscar moeten winnen

Vele geweldige acteurs hebben al een of meerdere Oscars in huis. Maar natuurlijk zijn er ook vele genomineerde talenten die het felbegeerde beeld nog niet binnen hebben gesleept.

Met de aankomende Oscaruitreiking op 7 maart in het vooruitzicht bespreekt Film1 de tien acteurs die zo snel mogelijk een Oscar moeten winnen.

Administrator Djezpur heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld Djezpur's schermafbeelding

Standaard

Misschien dat Robert Downey jr. na twee nominaties ook nog eens in een Oscarwaardige rol te zien zal zijn...

Producent Mr. Picture wordt binnenkort vast bekend Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Waarom wordt vermeld dat Leonardo DiCaprio nog steeds in ze Titanic fase zit. Dat is 13 jaar geleden en sindsdien heeft DiCaprio zichzelf bewezen dat hij meer kan dan alleen een beetje mooi te zijn. The Aviator blijf ik nog steeds het grootste voorbeeld vinden. Ook Inception en Shutters Island zullen dat bewijzen.

Overigens is het leuk dat jullie de Franse topacteur Gerard Depardieu neerzetten, al jaren lang me favoriet. Maar ik gok nou niet dat hij in de komende jaren weer een beeldje meer naar huis zal nemen.

En Djezpur - Ik ben het helemaal met je eens, Robert Downey Jr staat momenteel helemaal in de picture voor elke rol die hij doet. Het is zonde dat The Soloist zo laat uitkwam want hij en Jamie Foxx zijn dit jaar compleet negeerd bij de Oscars.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Producent moviemick is op de goede weg moviemick's schermafbeelding

Standaard

Er staat: "sorry Titanic-haters, maar..."

Iets heel anders lijkt me toch?

Regisseur Waackx is op de goede weg Waackx's schermafbeelding

Standaard

Diegene die hem het meest verdient is: Peter O'Toole.
    8 keer genomineerd geweest in het verleden maar nooit dat beeldje gekregen.
    Schande dat hij niet voorkomt in dit lijstje.

Producent Mr. Picture wordt binnenkort vast bekend Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waackx Bekijk bericht
    Diegene die hem het meest verdient is: Peter O'Toole.
    8 keer genomineerd geweest in het verleden maar nooit dat beeldje gekregen.
    Schande dat hij niet voorkomt in dit lijstje.
    Het is zoiezo een schande dat hij nooit een oscar heeft gewonnen. Hij moet het maar doen met een dump award, aka ook wel Ere-Oscar.

Figurant artwen is op de goede weg

Standaard

Juist.... DeCarpio, Depp, Pitt krijgen beslist nog hun verdiende Oscar. Jeff Bridges MOET hem dit jaar krijgen en terecht!!! Hij heeft prachtige rollen gespeeld in The Last Picture Show al, maar ook bijvoorbeeld in The Fabolous Baker Boys samen met zijn broer en Michelle Pfeiffer, zo ook in The Fischer King naast Robin Willams... Ondergewaardeerd is hij zeker, een soort Robert Duvall, nooit helemaal in beeld lijkt wel. And the Oscar goes to....
    Duimen draaien voor Jeff Bridges!

Figurant missme98 is op de goede weg

Standaard

Inderdaad djezpur, robert downey jr hoort ook in het rijtje te staan.

Runner Niki is infamous around these parts

Standaard

Ja mensen, ik vind ook dat Brad Pitt en Leo hem eens verdienen, maar zeker ook Tom Cruise: Al was het alleen maar om zijn prachtrollen in Born on the 4th...en vooral de mooiste film ooit: Magnolia. Ook Ian Mc Kellen (Gandalf!!), Johnny Depp (Edward Scissorhands meets Sweeney Todd) verdienen hem. Peter O'Toole en Jeff Bridges dat zou prachtig zijn. Maar mijn grootste favorieten zijn: Edward Norton (geen Oscar?! Outrage!) en iemand die hier nog niet staat, maar grote kanshebber is wat mij betreft: RYAN GOSLING.Iedereen die Half Nelson heeft gezien, snap wat ik bedoel: nothing less but genius, en dat op die leeftijd. Lets get our hopes up for things//movies to come...

Figurant doc.holliday is op de goede weg

Standaard

de beste zulle winnen

Regels voor berichten