Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Titanic

Administrator

Standaard Titanic

'Titanic' gaat over de liefde tussen Rose (Winslet) en Jack (DiCaprio), die beiden op de Titanic reizen. Het is een onmogelijke liefde want Rose reist eerste klasse met haar gluiperige doch rijke verloofde Cal Hockley (Billy Zane), en Jack - kunstenaar, armoedzaaier, avonturier - derde klasse. Jack houdt Rose van een zelfmoordpoging af. Tegen haar verloofde zegt ze dat hij haar heeft gered toen ze over de reling dreigde te vallen. Jack mag nu bij zijn nieuwe, rijke vrienden aan tafel aanschuiven. Maar als Cal ontdekt dat er een romance ontbloeit tussen Jack en zijn geliefde geeft hij zijn butler opdracht Jack tegen te houden. Dan vaart het schip tegen een ijsberg op en ontaardt de strijd tussen de twee mannen in een strijd op leven en dood...

Wanneer Jack Dawson het reuzenschip betreedt, is het alsof we dat zélf doen. Vooral op een groot scherm geeft 'Titanic' je het gevoel alsof je teruggaat in de tijd en de sfeer van toen proeft. Een grote prestatie van James Cameron, een actieregisseur van wie je niet zoveel sfeer zou verwachten. En de scčnes waarin het schip langzaam zinkt, zijn tegelijkertijd opwindend als beklemmend. Voordat 'Titanic' in de bioscoop kwam voorspelden cynische critici een flop. In werkelijkheid is de filmgeschiedenis weer een stukje rijker.

Jaap de Wreede
    Laatst gewijzigd door Man with Rock; 04 January 2009 om 12:47

Producent

Standaard

mooie film, mooi verhaal, goed geacteerd gewoon een topfilm

Crew

Standaard

Beste film ooit gezien geef gewoon vijf sterren

Figurant

Standaard

"want Rose reist derde klasse met haar gluiperige doch rijke verloofde Cal Hockley"
    foutje.. derde had eerste moeten zijn .
    Het is zeker een hele goede film, ik heb hem geloof ik 7 keer in de bios gezien :s.
    En ik vind dat pathe hem 1 keertje nog moet draaien, gewoon om het af te leren en voor de mensen die hem nooit eerder in de bios hebben gezien, want daar is die gewoon zo veel beter.

Administrator meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djprein Bekijk bericht
    "want Rose reist derde klasse met haar gluiperige doch rijke verloofde Cal Hockley"
    foutje.. derde had eerste moeten zijn .
    Inderdaad, dat moet uiteraard eerste klasse zijn. Bedankt voor je oplettendheid, de fout is nu aangepast.
    If you try to fail, and succeed, which have you done?

Producent moviemick's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djprein Bekijk bericht
    Het is zeker een hele goede film, ik heb hem geloof ik 7 keer in de bios gezien :s.
    En ik vind dat pathe hem 1 keertje nog moet draaien, gewoon om het af te leren en voor de mensen die hem nooit eerder in de bios hebben gezien, want daar is die gewoon zo veel beter.
    ZE-VEN-KEER????? Jezus ik snap dat sommige mensen dit een goeie film vinden maar ZE-VEN-KEER hiervoor naar de bios???? Geen wonder dat dit de meest succesvolle film ooit is geworden zeg ;-p

Figurant

Standaard

hoe zie ik de film???

Super Moderator Akasha's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door celine10 Bekijk bericht
    hoe zie ik de film???
    In 2012 brengt James Cameron Titanic uit in 3D.
    Dan kan je de film weer in de bios zien.
    Je kunt natuurlijk altijd de DVD kopen.

Regels voor berichten