Wat vind jij van de Filmliefde van Frans75?
Wat vind jij van de Filmliefde van Frans75?
goeie keuzes , had alleen wat meer uitleg bij gemogen.
Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !
Ben zelf meer van het type: kort maar krachtig.![]()
Tja... En kort maar krachtig is het ook wel...
goeie film liefde jaws is ook zo'n klassiekertje alhoewel deel 2 of 3 errugg slecht was, de rest is oke
De eerste is gewoon goed, deel 2 bungelt er een beetje achteraan. Deel 3 werd iets teveel van het goeie en deel 4 begin ik helemaal niet meer over.
Probleem was dat de "verrassing" er een beetje af was met de vervolgen (een grotere haai per deel is niet genoeg om een film te dragen, een goed verhaal wel).
Wat dat betreft was ik wel blij met Deep Blue Sea, al was het verhaal daarvan nu niet bijzonder maar visueel en qua actie was het wel leuk.
Een filmliefde met mooie namen!
Ik zou persoonlijk eerder voor lock stock and two smoking barrels gaan, maar snatch is ook zeker geniaal!
Om even mee te discussieren over de haaien films, jaws is geniaal, de vervolgen kun je beter vermijden...
Deep blue sea was vermakelijk, maar ik hou niet van special effects, die er niet goed genoeg uitzien... Ook komen sommige scenes letterlijk uit jaws, dat had voor mij wat origineler gemogen...
Open Water vond ik meer toevoeging hebben, omdat deze film realistisch bekeken is en niets van mensverslindende haaien moet hebben... Mja alles beter dan Shark Attack! :P...
Mijn stem verdien je dubbel en dwars!
Open Water is qua verhaal inderdaad de beste "haaienfilm", dat moet ik ook toegeven.
Maar ja, blijf toch gewoon een zwak voor Jaws houden.
Kan aan de film liggen, of aan mijn voorliefde voor monsters![]()
gezien de voorgaande kommentaren hoef ik niet meer te reageren, mijn stem heb je
Ben het niet volledig met je filmliefde eens, hoewel het op een paar plekken toch wel een goede snaar bij mij raakt, maar ach... daar heb je verschil van meningen voor he... ;-]