Gangsterboys (2010) Nederlandse misdaadkomedie met de rappers Yes-R en Turk als twee kleine criminelen die graag mee willen tellen in het lokale maffiacircuit

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

5 van de 10 sterren (67 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30

Discussie: Gangsterboys (2010)

Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    2 van de 10 sterren

Standaard

Dit is werkelijk Spion van Oranje niveau. Waarom maakten Paul Ruven deze film ? Hij kraakt zelf elk script af dat je stuurt, maar maakt iets dat de schrijvers van Bride Wars geschreven kunnen hebben xD.

Figurant

Standaard

Whahahhhaaa helemaal mee eens! Zou het niet beter kunnen zeggen. Zonder deze film gezien te hebben weet ik al dat Yes-r het gewoon finaal gaat verknallen. Ben nou eenmaal niet zo'n fan van "rappende acteurs" of beter gezegt "acterende rappers". En hoeveel jaar en ouder zal deze film gaan worden? Lijkt me niet dat volwassenen of bijna volwassenen niet zitten te wachten op een slecht acterende kinderrapper. Ojah, en dan nog mijn laatste afkraakpunt: de titel! Sorry hoor maar GANGSTERBOYS!!! Was Thoughkids al bezet????? Sorry voor deze deprimerende opmerkingen maar ik heb het nou eenmaal gehad met films als: Vet hard en Spion van oranje. Niet dat er alleen maar slechte Nederlandse film zijn, maar vaak kan ik er gewoon niet naar kijken zal wel vanwege de taal zijn en meestal ook het acteerwerk. Dus ik zeg dat dit gewoon weer een film wordt waarbij ik zeg: 'How low can you go?'

Producent Mr. Picture's schermafbeelding
    2 van de 10 sterren

Standaard Gansterboys is de kinderversie van Scarface

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door film1er Bekijk bericht
    Whahahhhaaa helemaal mee eens! Zou het niet beter kunnen zeggen. Zonder deze film gezien te hebben weet ik al dat Yes-r het gewoon finaal gaat verknallen. Ben nou eenmaal niet zo'n fan van "rappende acteurs" of beter gezegt "acterende rappers". En hoeveel jaar en ouder zal deze film gaan worden? Lijkt me niet dat volwassenen of bijna volwassenen niet zitten te wachten op een slecht acterende kinderrapper. Ojah, en dan nog mijn laatste afkraakpunt: de titel! Sorry hoor maar GANGSTERBOYS!!! Was Thoughkids al bezet????? Sorry voor deze deprimerende opmerkingen maar ik heb het nou eenmaal gehad met films als: Vet hard en Spion van oranje. Niet dat er alleen maar slechte Nederlandse film zijn, maar vaak kan ik er gewoon niet naar kijken zal wel vanwege de taal zijn en meestal ook het acteerwerk. Dus ik zeg dat dit gewoon weer een film wordt waarbij ik zeg: 'How low can you go?'
    Very Low zal ik maar zeggen. Paul Ruven loopt zelf heel hoog te doen over filmideeen en mensen hun vaak aardige pitches loopt af te kraken, en komt dan zelf met zo prul film aan. Zeker ook 1 van de eind scenes uit de trailer waar die ene gast ondergekotst wordt door ze baby. Moet dat grappig zijn ?????????? Tony Montana of Anthony Soprano zouden zichzelf in hun graven omdraaien. Yes-R heeft al een gouden ui, wilt hij zo graag ze 2e hebben.

Crew Marisatjuh's schermafbeelding

Standaard

Gewoon weer een voorbeeld waarom zangers het bij zingen moeten houden, rappers bij rappen, presentatoren/presentatrices bij presenteren en echte acteurs/actrices hun werk laten doen in films

Figurant

Standaard

de film is fet coool

nilofar
    Guest

Standaard

o my god. wat een belachelijke film lijkt mij dit ik ga niet eens de moeite nemen om hem te gaan kijken.
    Laatst gewijzigd door Akasha; 01 March 2010 om 09:48

Crew Marisatjuh's schermafbeelding

Standaard

Whahahaha, een stukje van gezien, binnen 5min uitgezet, deze film verdient de razzie voor slechtste film van de eeuw(slechtste film ooit). Ongelofelijk,,,,,,,,,,,,,,,,

Runner
    7 van de 10 sterren

Standaard

Hij was leuk

Figurant

Standaard

Nog niet gezien, lijkt me wel erg grappig, al ben ik niet yes-r's grootste fan, sommige liedjes zijn toch wel erg mooi zoals

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten