Hele mooie film. Het verhaal valt in zijn plaats als puzzelstukjes aan het eind zodat je de film nog een keer wilt zien (wat ik ook gedaan heb). Goed acteerwerk (Kristin is geweldig)!!!
Hele mooie film. Het verhaal valt in zijn plaats als puzzelstukjes aan het eind zodat je de film nog een keer wilt zien (wat ik ook gedaan heb). Goed acteerwerk (Kristin is geweldig)!!!
Cluedo maar dan in film vorm. Erg sterk acteerwerk.
Een film waarin veel gesproken wordt en waar uiterst concentratie noodzakelijk is. Echt een film om 2 keer te kijken. Niet altijd even boeiend...
Geniaal! ... je moet wel van dit soort ensemble films houden! En daar is Altman zeer bedreven in.
en voor alle mensen: Er bestaat echt geen slechte Robert Altman film! Zelfs zijn mindere films zijn nog beter dan gemiddeld!
Een interessante film, in het begin was het lastig te volgen hoe het allemaal zat, omdat er zo veel verschillende personages zijn.
Deze film is net zo goed als het bordspel waar het gebaseerd op lijkt.--cluedo.
Heel veel aandacht die dit film gekregen is duidelijk van de liefhebbers van de arthous films is geweest. Film is zeker niet slecht maar verdient all die ophef niet.
Goede verfilming van een mooi scenario. Wat bijzonder is hoe de clue wordt verteld aan de kijker.
Mooi Verhaal, Sterke Cast en een heel spannend eind. Alleen soms zaten er kleine saaie stukjes erin dat je zin had om weg te zappen ofzo, maar k hield et vol en en et is et wachten wel waard voor et eind. K hou nie van Arthouse films maar er werd gezegd dat Gosford Park egt goed was en dat is ie ook.
Erg goede flim. Ik vind het leuke dat het erg veel weg heeft van Cluedo! Al de suspense in de film is echt geniaal. En het verhaal is ijzersterk geschreven.
De dialogen zijn uitermate interessant om naar te luisteren. De cast is erg sterk. Je moet je hoofd er wel bij houden anders mis je meteen een belangrijk deel.
Ik vind arthouse films wel leuk maar meestal vallen ze bij mij niet in de smaak. Maar Gosford Park is een van die arthouse films waarvan ik echt genoten heb!