Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
dat lijkt mij een goede film ik wil hem wel zien en ook nog in thailand egt mooi dennis
Je ziet aan zijn gezicht al dat hij veel te oud is om Rambo te spelen, met alle respect voor Sylvester dat toch echt een van de "grootste" acteurs is.
hij heeft een nogal wat dikke harses idd... :-) hij is gewoon verlept....ben beniewd hoe Harisson Ford er gaat afbrengen met Indiana Jones 4
"Ask yourself a question: Do I Feel Lucky? Well Do Ya, Punk?"
Die film lijkt me 1 na het 1e half uur een lekkere adrenaline stoot :P Stallone als Jason Voorhees (van Friday the 13th), want heb je de trailer gezien? Haha, moest meteen aan jason denken. Kortom, die film moet ik zien!
lijk me best vet
Zalige trailer!!! Let the bodies hit the floor!!!!!! Moet ik zeker zien. Nja wel spijtig dat hij zo oud is.
en dan nu... de vierde uier die wordt uitgemolken.
Sly is een goede acteur, maar hij wordt nu toch echt te oud voor dit soort films. Hij moet het lekker rustig aan gaan doen en lekker rentenieren. En als hij dat toch een nieuwe film wilt maken, kan hij beter geen sequal doen.
De mensen die toendertijd Rambo en Rocky geweldig vonden, slapen nu de helft van de film. En de nieuwe generatie is een ander soort actie gewend.
Mijn mening: Sly, stop met acteren. Je bent te oud voor deze films.
Nou nou mensen, Deze film heb ik vanavond lekker op mijn gemak zitten kijken en ik moet zeggen ....Zelfs de aftiteling heb ik uit gekeken, dit zeg genoeg hoop ik. Of hij oud is of niet, laat ik in het midden, Het verhaal is hierop aangepast en een man van zijn caliber weet degelijk hoe hij een hoofdstuk moet afsluiten. Zie voor beeld Rocky Balboa.
Een aanrader voor de filmkenners en filmliefhebbers. Geen film voor zeikerds!!
MovieMaster.