Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Lijkt me een leuk verhaal alleen weten we nog niet of megan fox ook nog kan acteren buiten de mooiste van de aarde te zijn.
Dat kun je al een beetje in de trailer zien.
If you try to fail, and succeed, which have you done?
ben benieuwd
Deze film lijk me best goed!! Megan Fox speelt wel heel erg eng in deze film. (niet dat ik haar eerder zo heb gezien) Amanda Seyfried heeft ook een toprol zo te zien!!! Deze film ga ik kijken!!
Zag net een poster van een andere film ook met megan fox johan hex of zoiets
Ik vond het een goede film, alleen af en toe een beetje voorspelbaar. ze hebben in de film stukjes die voorkomen en dan later nog een keertje langskomt. ik ben vroeg ik weet het ik heb de engelse versie zonder ondertiteling gekeken op internet heel erg fout ik weet het. maar de film is leuk om te kijken zeker als je net zo als mij niet zo van horror films hou.
greetzz
Live is beautiful, Live is cruel but most of al it is a shame to waste.
Ik ben vroeg in de middag geweest en Jennife's Body is meer een wijze van iemand geil maken voor horror dan iemand vermaken voor humor. Megan Fox acteert als mij stofzuiger, het zuigt en kan niks anders. Amanda Seyfried is het grote pluspuntje van de film , zij weet wel het tienerniveau vast te houden. Diablo Cody heeft gewoon iets leuks geschreven maar het werkten verkeerd op scherm. Dus ik geef Jennifer's Body een voorzichtige 5.5/10 en voor de No,Go and Routh een No.