Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Het is al goed
Leuk maar ik dacht dat het over een mop ging
meestal beginnen moppen zo er komt een bij de dokter en ...
nou nee geen mop. EEN geweldig boek maar zo zieleg... ik denk dat carica carmen wel goed neerzet... komt wel goed denk ik.
Prachtig verhaal, ik heb het boek gelezen en wil beslist de film zien.
Heb je de trailer al gezien? Dan heb je een idee van het hele verhaal.
http://www.film1.nl/trailers/30687-K...de-dokter.html
Mooie trailer
Trailer zit vol met de mooie factor - Cliché'ssssss. Het zal wel goed acteerwerk zijn enzo, maar het verhaallijntje van de film is meerdere keren gebruikt in andere films en op andere manieren. Dus dit kwam me bekend voor en het beviel me niet. Komt een vrouw bij de doktor had beter een komedie van Ab Normaal kunnen zijn dan een drama film.
Ik denk dat dit een heel onverwachts pareltje gaat worden. Omdat deze film door een debutant is geregisseerd, die het project haast als een klein verveeld popsterretje leek te hebben geaccepteerd om nieuwe paden te verkennen, gaat haast iedereen er vanuit dat dit geen al te goede film gaat worden. Vergeet echter niet dat Carice van Houten en Barry Atsma de hoofdrollen vertolken. Vooral Carice krijgt genoeg aanbod, dus als het script haar niet aan had gestaan, had ze even makkelijk kunnen weigeren.
Verder is de film natuurlijk gebaseerd op een prachtig, behoorlijk bestsellend boek, die absoluut perfect is voor een lekker tragische dramafilm met mooie mensen die mooi kunnen acteren in de hoofdrol.