I Love You Phillip Morris (2009) Zwarte komedie met Jim Carrey als een zwendelaar die verliefd wordt op zijn celgenoot Ewan McGregor

Naar de filmpagina Ga naar de filmpagina

Cijfer

6 van de 10 sterren (102 stemmen)
Jouw cijfer:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
    Administrator

Standaard Geef jouw reactie

Wat vind jij van deze film?

GL
    GL is offline
    Producent GL's schermafbeelding
    7 van de 10 sterren

Standaard

Wist niet dat Jim Carry een nieuwe film had... Lijkt me zeer leuk! Hopelijk beter dan het belabberde JES MAN.

Figurant

Standaard

Geweldige film! Super! Ik houd van dit soort relativerende films. En van Ewan McGregor...

Runner

Standaard

Gezien in de Sneak.
    Volgens mij is er al eens eenzelfde film gemaakt, maar daarin was Phillip Morris een meisje, die mislukte. Nu het twee mannen zijn, is het ff een geheel anders. Maar ik vond het niets.
    Ik ben en blijf geen fan van Carrey. Hoe verliefd McGregor ook kijkt naar Carrey...

Figurant

Standaard

Vreemd dat ie me geheel ontgaan is..
    Lijkt me een leuke film, zeker omdat het waar gebeurd is.

Figurant

Standaard

Jim Carrey ''verliefd op een man'', dat is weer nieuw.. Al denk ik dat het niet het beste gaat worden als ik zo de trailer bekijk, maar we zullen zien.

nilofar
    Guest

Ik heb niet echt bepaalde verwachtingen van de film maar ik ben best benieuwd of Jim Carrey gedurende film een goede perfomance neer zet of niet.

Figurant

Standaard

leuke film

Figurant ruudvanbergen's schermafbeelding

Standaard

**** I Love You Philip Morris: Kijker wordt opgelicht door Carrey. 'I love you Philip Morris' wordt verteld door Russel en is leuk gemonteerd. We beginnen bij de kliniek waar Russel ligt en volgen zo zijn leven. We kijken naar zijn jeugd, het getrouwde leven, zijn homoseksuele leven en de ontmoeting met Philip Morris en daarin verweven zijn praktijken als zwendelaar en hoogstaand oplichter. De ontsnappingsscènes en oplichtpraktijken zijn geweldig komisch, Carrey en McGregor schitteren als liefdesstel en zelfs als kijker wordt je opgelicht door de streken van Russel.
    Laatst gewijzigd door Akasha; 03 August 2010 om 10:47 Reden: Reclame
    Meer Filmrecensies? www.ruudvanbergen.nl
    Lees ook iedere maand Magazine DeT of LICHT op Eindhoven!

Regisseur Waackx's schermafbeelding
    8 van de 10 sterren

Standaard

Prachtige film, Carrey speelt leuk een homofiele man en McGregor is net zo goed als hem.
    De film is lekker luchtig a la Catch Me If You Can en sommige scenes zijn zeer gedurfd gemaakt. Maar op een gegeven moment wordt het meer een drama dan een komedie.Niet dat erg is,integendeel de film raakte me ook echt.Dat komt voornamelijk door McGregor die echt heel goed gecast is.Op het einde hoop je echt dat Jim en Ewan met elkaar gelukkig worden.Na het teleurstellende Yes Man speelt Carrey eindelijk weer eens een leuke rol, en bij vlagen is is hij weer even grappig als pakweg 10 jaar terug.
    Laatst gewijzigd door Waackx; 16 June 2010 om 15:55

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten