Splendid movie UITMUNTEND.
Weer 'n meesterwerk van Clint "Dirty Harry" Eastwood.
Was 'n genot om naar te kijken en spannenddddddddd soo dat wil je niet weten.
Splendid movie UITMUNTEND.
Weer 'n meesterwerk van Clint "Dirty Harry" Eastwood.
Was 'n genot om naar te kijken en spannenddddddddd soo dat wil je niet weten.
Wow!!!
zeer goede en doordachte senario en uitvoering van deze film een aanrader.
uitstekende film! Spannend, meedogenloos en keihard.
SUPER!!!
Een compleet mislukte film. Het scenario gaat nergens over, de personages rijmen niet en Sean Penn doet een gooi naar het wereldkampioenschap over-acting. Vlees noch vis en de zwakke ontknoping laat ook nog 2,5 uur op zich wachten. Jammer want ik ben een grote fan van de Clint.
Best teleurstellende film met hier en daar goed geacteerde scenes. Maar kan hem wel afraden, want langdradig, met een matig einde. Slecht scenario met ongebalanceerde regie met als dieptepunten hele rare camerabewegingen naar de hemel en een tenenkrommende slotscene waarin laura Linney (vrouw van Sean Penn) haar slechtste acteerbeurt ooit maakt. Zonde van zo'n cast, die wel af en toe mooie scenes neerzet en nu al tot de Oscarkandidaten behoort. Mijn voorspelling: daar zal weinig van terecht komen.
Prachtige thriller met een weergaloze Sean Penn
Ik heb erg genoten van deze film. Sean Penn en Tim Robbins verdienen het genomineerd te worden voor de oscar "beste mannelijke hoofdrol"
geheel boeiend, van begin tot eind indrukwekkend verhaal. Deed me denken aan "sleepers" van een paar jaar terug. Zelfde kwaliteit en inhoud. een must see