Wat vind jij van deze film?
Wat vind jij van deze film?
Poster ziet er goed uit behalve jake gyllenhaalen het egyptische sfeertje staan me niet aan dus ik zit hier zeker niet op de wachten !!! de game is trouwens stom en saai.
LG het is het beste spel wat er bestaad man
dwaas
Nou nou de beste spel ook weer niet, maar wel erg vet!
Hopelijk word de film wel iets.
Sorry dan voor die stomme game maar ik denk dat dit een flop word srry
de games zijn geweldig. op de laatste nieuwe na die niet meer over the sands of time gaan. de eerste 3 games, sands of time, warrior within en the two thrones zijn echt mooie games en het verhaal is ook vrij stevig. als ik dan het stukje lees van waar de film over zou moeten gaan merk ik dat het script zowiezo is herschreven. zullen we zelfs wel of geen dagger of time te zien krijgen? nog iets: in de game reeks is het nooit duidelijk geweest hoe de prins heet. nu schijnt ie dus dustin te heten? LAME
een game moet je niet verfilmen. dat word een flop. kom liever met iets nieuws![]()
Zit hier nu niet op te wachten. Hadden ze niemand anders kunnen nemen dan die Jake Gyllenhaal. Heb echt geen zin in een Egyptische film. Na de mummy is het wel even welletjes geweest en met Mike Newell aan het roer ziet dat er ook niet echt goed uit. Want al zijn films waren nu niet bepaalt om over te stoefen kijk maar naar love in time of cholera en harry potter 4
Ik ook! Je kan wel al kijken naar een kijkje achter de schermen.
Ik ben heel blij met Jake Gyllenhaal als Prins. Hij kan goed stoer uit zn doppen kijken![]()