Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Sascha Gouw

Administrator

Standaard Sascha Gouw

HOUDT HET MEEST VAN
    Mijn lief, familie, vrienden, films kijken, fotografie, schrijven, lekker eten, Engelse fictie, poolen

ZIET GRAAG FILMS MET
    Clive Owen, Scarlett Johansson, Bruce Willis, Brad Pitt, Penélope Cruz, Daniel Craig, George Clooney, Angelina Jolie (en gaat liever niet naar films met: Meryl Streep, Al Pacino, Jodie Foster, Ben Affleck en Uma Thurman)

ZIET GRAAG FILMS VAN
    Ik ben eigenlijk niet bijzonder gefocust op regisseurs. Op basis van verhaal, eerdere films en acteurs beslis ik meestal waar ik naartoe ga. Het is niet zo dat ik de volgende film van 'mijn favoriete regisseur' scherp in de gaten houd.
    Als ik dan toch iemand moet noemen, dan ben ik benieuwd naar nieuw werk van Hanro Smitsman (Skin), Philippe Lioret (Welcome) en Guillermo del Toro (El Labyrinto del Fauno en Hellboy II).

VINDT DIT GEWELDIGE FILMS
    Fight Club, Spirited Away, Lost in Translation, Das Leben der Anderen, The Godfather Part II, Little Miss Sunshine, Star Wars, The Matrix, The Hangover, A Bronx Tale

VINDT DIT WAARDELOZE FILMS
    Breaking the Waves, Vertical Limit, O Brother, Where Art Thou?, Garage, The Men Who Stare at Goats

EN WIL VERDER KWIJT
    Dat ik onlangs bij een film zat te huilen... Ik zat in een ruimte vol recensenten en geneerde me een beetje. Tot ik me bedacht dat het juist een goed iets is, omdat het betekent dat ik nog onbevangen naar een film kan kijken en me mee kan laten voeren door het verhaal.

Producent Mr. Picture's schermafbeelding

Standaard

Ze zegt in haar openings praatje dat ze de filmmakers niet wilt af branden die hun ziel in de film hebben gelegd. Geldt dat ook voor de makers van Epic Movie,Disaster Movie of alle Uwe Boll films ? Want die films zijn gewoon waardeloos.
    Gefeliciteerd The King's Speech,Inception,Toy Story 3 en The Fighter voor jullie briljante prestaties !

Runner

Standaard

'Ziel', volgens mij is het sleutelwoord hier 'ziel'.

Regels voor berichten