Kijkt er iemand nog Charmed.. ik hoor heel vaak dat ze het niet meer kijken omdat er toch alleen maar herhalingen worden uitgezonden.. maar ik vind het wel leuk..ze zijn nu nog in seizoen 2.. over paar dagen gaat Prue dood en begint seizoen 3..
Kijkt er iemand nog Charmed.. ik hoor heel vaak dat ze het niet meer kijken omdat er toch alleen maar herhalingen worden uitgezonden.. maar ik vind het wel leuk..ze zijn nu nog in seizoen 2.. over paar dagen gaat Prue dood en begint seizoen 3..
Everything happens for a reason.
![]()
Ja ja een grote fan van Charmed!!! Heb nu 5 seizoenen op DVD, dan kan ik rustig op m`n gemakje alles bekijken. Ik word ook een beetje gek van al die herhalingen, moeten gewoon nieuwe uitzenden,grrrrMaar ik blijf wel kijken hoor!!!
yep, hier zit er nog eentje... ik kijk ook alke avond... nu ff niet.. ik zit nu te kletsen... hihiik vind het ook nog altijd leuk om naar te kijken... ik heb een heel deel gemist... die afleveringen waar Prue sterft....die moet ik nog zien....
Stoer dat je de dvds heb!! wil ik ook, maar ze zijn gewoon asociaal te duur voor mijOorspronkelijk geplaatst door Woesje
:P
ja echt he, de herhalingen zijn wel irritant.. maar ik blijf ook nog steeds kijken(A) ik vond gister wel leuk.. dat phoebe dat gval kreeg; Lust.. hahah met Leo!!
volgende week woensdag gaat Prue dood volgens mij, als net5 gewoon goed blijf uitzenden..![]()
![]()
Eh ja voor mij waren de DVD`s ook heel duur, maar had gespaard. Ze zijn echt de moeite waard. Alleen jammer dat de serie in Amerika gaat stoppen, grrrrr![]()
Jaa.. maar ach de helft van alle series die ik leuk vind gaat stoppen of zijn al gestopt..:S dat is ook al zo iets..:@:@:Phaha. Ja goed idee ik ga gwoon sparen!! maar ik kan niejj sparen..:$hahah
![]()
Ik vind het erg jammer dat Charmed gaat stoppen. En ja iedere serie die ik leuk vind stopt,grrrrr. Maar daarvoor de DVD`s, dan kun je ze altijd terug zien, wanneer je maar wilt. Enne 1 tip, neem een spaarpot die je moeilijk open maakt. Eentje die je met een blikopener open moet maken. En natuurlijk eentje die heel mooi is, dan vind je het zonde om m stuk te maken. Werkt bij mij ook altijd!!![]()
![]()
Ja ik vind het ook best jammer, maar Nederland is pas in seizoen 2 van charmed, dus nog best wel veel afleveringen te gaan..
Hahah ja zal proberen..:P
![]()
Ja zeker nog wat afleveringen te gaan ja! Gelukkig wel!! Er zit zoveel spanning in de serie, met wat humor en romantiek maakt deze serie echt een van m`n favoriet!!!![]()
Hebben jullie gister en eergister gekeken?
Toen Piper dood werd geschoten, dat vond ik zo zielig, maar ik kreeg pas echt de tranen in me ogen toen Leo moest huilen!!
![]()