Toch ook een bekende serie. Wat vinden jullie ervan?
Om heel eerlijk te zijn vind ik de serie inmiddels wel wat uitgemolken, maar toch blijf ik hem kijken. Ik wacht in ieder geval op het nieuwe seizoen.
Toch ook een bekende serie. Wat vinden jullie ervan?
Om heel eerlijk te zijn vind ik de serie inmiddels wel wat uitgemolken, maar toch blijf ik hem kijken. Ik wacht in ieder geval op het nieuwe seizoen.
Groetjes,
een theemutsje!![]()
tja... ik kijk ook nog steeds hoor... zelfs al zijn die series al verschillende keren uitgezonden geweest... vind ik het toch nog leuk om ernaar te kijken....![]()
Ja, maar wel jammer dat ze het steeds herhalen en dan iedere keer dezelfde seizoenen. In plaats van dat ze eens verder gaan. Iedere keer weer hetzelfde is ook niet leuk meer, toch?
Groetjes,
een theemutsje!![]()
ik kijk het ook, alleen die herhalingen daar ben k maar mee gestopt om die te gaan kijken, heb wel zin in het nieuwe seizoen..
Ja daar ben ik dus ook op aan het wachten..... Wordt weer tijdOorspronkelijk geplaatst door moootje
![]()
Groetjes,
een theemutsje!![]()
och, maak mij helemaal niets uit of het herhalingen zijn, ik vind het nog steeds leukMaja ik ben wacht ook op de neiuwe seizoen, ben ook bzig met donwloaden sttt:P
Everything happens for a reason.
![]()
downloaden ?? nee niks gehoord hoorOorspronkelijk geplaatst door LaYs
![]()
Wij wten hier helemaal van niks. We zijn hier 1 grote familie en familieleden verraad je niet
Groetjes,
een theemutsje!![]()
hahah okey dan is het goed!!!
Everything happens for a reason.
![]()
Hi hi hiOorspronkelijk geplaatst door LaYs
![]()
Groetjes,
een theemutsje!![]()